Trend 2015: iPhone hoesjes van LAUT

De avant-gardisten liepen er vorig jaar al mee in het rond, maar ook jij er in 2015 een beetje hip uit wilt zien dan moet je toch echt een iPhone case van het Amerikaanse merk LAUT scoren. De designs zijn fris, minimal, elegant en in veel verschillende kleuren te verkrijgen. De kans is dus groot dat jij een iPhone caseje van LAUT vindt die perfect bij je past.

Met advertenties waarvan de modellen rechtstreeks uit een Calvin Klein fotoshoot zijn gelopen en als een van de vaste verkooppunten de hipsterwinkel Urban Outfitters, kun je concluderen dat LAUT hip is. Dit Amerikaanse merk dat naast iPhone hoesjes, ook iPad (mini) cases, Macbook covers en USB-opladers aanbiedt, verovert momenteel de wereld van de smartphone casejes.

Be LAUT

Uniekheid, eigenheid, leven zonder limieten en passie. Dat zijn een paar van de termen die je een keer of twintig terug zal vinden in de productomschrijvingen van de telefoonhoesjes van LAUT. Het merk richt zich voornamelijk op ambitieuze twintigers en dertigers die jong van geest zijn en alles uit het leven willen halen. Op advertenties loungen knappe modellen op nonchalante-wijze met hun iPad of smartphone, uiteraard bedekt met een cover van eigen merk.

Kwaliteit

De hoesjes zijn gemaakt van materialen als polycarbonaat, aluminium, nep-leer, plastic, microfiber en siliconen. Naast de standaard achterkantbescherming, zijn er ook vouwhoesjes, multifunctionele portomonee-telefoonhoesjes en schermbeveiligingsraampjes te verkrijgen.

Nomad

Voor mensen die een iPhone hoesje willen dat draait om ‘stylish self-expression’ is de Nomad-serie van LAUT een optie. Op de hoesjes zijn abstracte plattegronden van onder andere London, Parijs, New York en ons eigen Amsterdam afgedrukt in een grafisch design met kekke kleuren. De casejes zijn geschikt voor vrouwen en mannen die zichzelf een ‘moderne, slimme reiziger’ vinden en zijn krasbestendig.